Jag är inte..
död...inser att jag varit dålig att uppdatera idag men jag har inte hunnit med mig. Inte för att vi gjort så himla mycket, men ändå.

Träningen imorse gick jättebra, lite skakig i benen sådär när man gick därifrån. Men otroligt skönt att få träna! Jag hann bara hem så skulle Adrian till Albin, så jag och Tindra skjutsade dit honom. Sedan for vi på ICA där dom hade helikopterflygning idag. Vi åkte inte. ;)

Väl hemma igen så somnade både jag och Tindra, helt trötta och slut på soffan, vi sov 1 timme..men det tog oss ca en halvtimme extra att vakna till liv. Vi käkade lite middag och när vi hade myskväll så satt jag och zappade och såg att det var "Det Okända", dom besökte Borgvattnet. Jag var tvungen att se det, otroligt spännande eftersom jag sovit där oxå.

Sedan gick jag upp och joinade övriga familjen som kollade på Spindelmannen. Så vi har haft en riktigt soft kväll här. Otroligt skönt!

Nu måste vi kika klart på Robinson här..



Publicerad: klockan 21:20:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0