Jag = En stinkrumpa?

Jag fick verkligen hålla mig förut då min söta dotter fick ett utbrott. Tindra hade kissat i blöjan och vi gick emot toaletten för att byta den, men så blev hon riktigt ARG. Hon slet av sig blöjan och kastade den emot mig och skrek, "Din stinkrumpa"...sedan stegade hon iväg. Jag trodde jag skulle explodera av skratt, för hon såg så rolig ut. Hon är supertrött tjej idag så vi ska alldeles strax försöka få i oss lite mat och sedan ska vi gå ut och leka innan det är sovdags. Inte lätt när man är trött inte.

Adrian och Albin försökte använda mig som betjänt och medans jag försökte betala räkningar skrek dom mest efter isvatten. Men sedan var dom rätt lugna.

Annars har jag hunnit städa lite, ska köra igång en tvättmaskin nu så man kan hänga ut lite tvätt.
Igår kväll vid midnatt gick jag iväg ut på kattjakt. Töntigt? Maybe, men jag vill inte att mina kissar ska vara ute hela natten då det finns rävar här, jag har faktiskt sett en med egna ögon. Och då går jag hellre en runda och ropar på dom så dom kommer in och äter och sover inne. Så Mr Tom Bisset kom efter en liten stund iaf..tack och lov!


Någon som har tv-förslag för kvällen? Jag vet inte vad man ska göra!!?? Vi ska försöka ta oss förbi Ica oxå, vi har fått paket från Mamma/mormor som ligger och väntar. Spännande. =)

Kramar





Publicerad: klockan 16:25:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0