Jag målar...

Äntligen har jag fått färgen så jag har satt igång med målningen. Första lagret färg är på plats. Jag hoppas den blir fin! =)
Jag har även börjar städa badrummet och fick ett tips av svärmor vad man ska använda för att få bort smuts lätt. Hon hade sett det på rent hem, där dom använder Grönsåpa och vatten. Testade på väggen i badrummet där det bland annat satt en fläck med gammal hårfärg som jag gnuggat på men aldrig fått bort. Det var bara att torka bort nu! Helt sjukt rent jag börjar få därinne nu.  Ett tips ifall ni får ett anfall att städa, vi gör det rätt ofta här hemma som ni kanske märkt? Det blir lätt smutsigt när man är flera. ;)

Nu ska jag sätta igång med middagen här, det blir Lasagne idag. Det är juh så gott!
Ciao!




Publicerad: klockan 16:59:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:38:20.
Postat av: Terese
Oj va det ser gott ut. :)

Fin blogg har du med. :)
Postad: klockan 19:17:49.
Postat av: Amanda
Hur blev lasagnen`??:D
Postad: klockan 21:09:09.
Postat av: Cissi
Lasagne som är så gott! Hoppas att ni får en mysig kväll. :)
Postad: klockan 21:25:10.
Postat av: £lli£
Mumma vad gott med lasagne;)) vi fixa ihop en tacos... lite lagom innan all påskmat hehe...

Blev hatthyllan bra??

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0