Kissat på pottan!
Tindra är inte blöjfri än, vi har tagit det lugnt på den fronten eftersom hon inte visat intresse för det än. Men nu om dagarna försöker jag låta henne vara utan blöja, vilket lett till en del små olyckor. Och det har jag räknat med så det är ingen överraskning, men så idag kom hon upprusande för trappan, "Mamma jag måste kissa".. Så jag sa åt henne att sätta sig på pottan, vilket hon ofta gör men det kommer aldrig något..MEN NU KOM DET...Hon var så duktig! Och jag blev så stolt, vilken tjej!! Hon var rätt stolt hon med, det syndes efteråt, så nu får vi se om hon vill göra om det igen imorgon. ;-) Men vi fortsätter kolla hennes intresse, är hon med på det så kör vi.

Hon var rätt rolig idag oxå då hon var ensam med sin mamma och pappa. Hon lade oss i sängen och gav oss gosedjur som vi skulle mysa med, som hon själv sa. Hon säger väldigt fina saker denna sötnos... T.ex.. Du är så underbar, Min älskling, Jag älskar dig. Och jag är så glad att vi fått två barn som vi gett mycket kärlek och som visar oss detsamma!!

KÄRLEK! <3

Kanske inte det mest intressanta inlägg för er, men jag vill kunna titta tillbaka på detta och minnas. Det är juh trots allt lite som en dagbok det här.  =)



Publicerad: klockan 21:51:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:56:03.
Postat av: Kim
Känns bra att inte vara ensam. Jag skulle i alla fall aldrig utsätta mig själv för att vara i träsket. Inte för alla pengar i världen fy!
Postad: klockan 22:11:27.
Postat av: Kim
Jag håller med, jag tycker också att dom var värd att vinna..



Gud vilket härligt inlägg.. vad söt hon är :) Du, har Alexander på mamma och pappas gata tagit körkort förresten?
Postad: klockan 22:18:20.
Postat av: Kim
Haha, ja verkligen hur kul som helst. Älskar Kung fu fighting delen hahaha..



Nu börjar fortsättningen på vår film som vi håller på att se (4an) men ha det bra så får vi hålla tummar och tår för alexander :)
Postad: klockan 09:06:52.
Postat av: Amanda
Vilken liten sötnos!

Min hals vill inte ge med sig, men det går väl över nån gång:)

Du är duktig som tränar!:D
Postad: klockan 10:34:48.
Postat av: Helen
Å duktiga lilla gumman! Jag blir oxå alles stolt nu. :)

Många kramar
Postad: klockan 11:51:20.
Postat av: Amanda
Har du provat Lindor? Heeeeelt fantastiska!!



jag dricker dock lite blåbärssoppa för att inte få alldeles för dåligt samvete
Postad: klockan 14:21:53.
Postat av: Linda
Måste bara säga att jag gillar din blogg:-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0