Kvällsmys.
Vi har haft riktigt kvällsmys här ikväll, först bakade jag och barnen Vita Kärleksmums och Chokladbollar. Så när A kom hem från jobbet så satt vi ner hela familjen och fikade. Sedan gjorde vi iordning barnen för sängen och jag och Adde la oss i hans säng och kikade på filmen Trollsommar. En supergammal film men rätt rolig och när man ser filmen så har den ett väldigt fint budskap. Att man ska vara rädd om naturen och skogen, inte skärpa ner och hugga ner en massa träd. Sedan är det juh en massa sagoväsen med som Troll, Vättar, Tomtar, Älvor, Näcken osv... Vi fick oss en del goda skratt. Någon som sett den??
Tindra kom och kröp ner hos oss hon oxå och somnade nästan på en gång, sötnos!

Jag har hunnit med en dusch och nu känner jag mig helt uttröttad efter denna långa dag. Jag vill sova, och det ska jag nog göra nu. =P Gubben sitter och kollar på basket.. mina ögon blir tyngre av bara det. ;)

Vi hörs imorgon...lägger in några bilder från när stumpan var ute i eftermiddags.



Publicerad: klockan 23:17:21.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:14:38.
Postat av: £lli£
Söt mössa;)

visst e man supertrött så här på kvällen... ska strax kasta mig ner i bädden! lovat att gå upp först och fixa äggfrukost! Ha d gott=)

Krams<3
Postad: klockan 01:11:14.
Postat av: Liivan
SV: Åh vilken osis haha !! Jag bor i Haninge :) Det ligger i Stockholm !! Var bor du? Kram!
Postad: klockan 10:31:52.
Postat av: MoA
Åhh vilken sötnos hon är lilla gumman o vilken fin mössa =) Kram Kram
Postad: klockan 10:34:17.
Postat av: £lli£
Det är ganska " vårigt " här nu, snön smälte bort i veckan... hoppas det håller i sig!! Vi bor i Skara=)

Nu ska vi i väg på loppis och leta "skatter" hehe...

Ha en bra dag! =) Kramz<3
Postad: klockan 10:39:07.
Postat av: Tess trött tokig morsa
fniss vart bor ni? hamnat på fel stället?

våren kanske inte hittar dit haha
Postad: klockan 12:18:59.
Postat av: Liivan
SV: Jaha det var ju en bit bort !! Gud, har ni snö fortfarande, våran har smällt & nu är det riktig sommarvärme på riktigt alltså, det är helt sjukt & vädret bara kan ändra sig så himla snabbt !! :D Så underbart !! ¨



Hoppas att du får en toppendag gumman!
Postad: klockan 12:28:43.
Postat av: Tess trött tokig morsa
fniss så sundsvall e staden som solen glömde :) du går he dej ut å göra totem påle med soldans



ha en toppen dag



kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0