Men vart är färgen?
Jag har slipat klart vår skohylla och väntar bara på färgen. Peter skulle juh komma och lämna av den hos oss i garaget, men det har han inte gjort för jag var nyss ut och kikade och där stod varken färg eller cykel. A ska låna sin brors cykel så han kan cykla till jobbet. Perfekt! =)

A är och jobbar trots att han egentligen är ledig idag, men han ska gå hem några timmar tidigare en annan dag istället. Så det blir nog bra iallafall.

Jag sitter hemma med våra sötnosar, Adrian är på bra humör och Tindra är raka motsatsen, men det är bara för att hon är trött. Hon somnade på tok för sent igår! Ska se om hon kan få sova en stund nu så hon mår bättre sen.

Publicerad: klockan 11:45:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:29:00.
Postat av: I våran lilla vrå
trevlig å fin blogg!
Postad: klockan 12:44:24.
Postat av: Cissi
Svar: Isabelle blir 4 i april, Amanda blev 2 i februari och Therese föddes i december. Bonusdottern Rebecca fyller 13 i sommar.



Hoppas att Tindra tinar upp (kunde inte låta bli) efter att ha sovit lite! ;)
Postad: klockan 12:53:38.
Postat av: Liivan
SV; Ja, Bob Marley är helt jäkla underbar alltså !! Jag älskar honom !!



Åh, vad bra att du haft en bra dag !! Hoppas att din måndag kommer att bli lika händelserik & bra :D Kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0