My first and maybe last?
Jag har precis haft min kära vän Kicki på besök, hon jobbar på tv4 och ville komma och göra ett reportage med mig om antidepressiva mediciner. Så nu kommer man vara med i lokaltv ikväll, ve och fasa! Hahahaa... Känns juh lite sisådär då. ;)

Vi vaknade klockan 9 imorse av att min telefon ringde, vi hade försovit oss. Barnen börjar nämligen 9. Men vi var rätt glada över att fått sova så länge. Så vi åt lite frukost och sedan begav vi oss ut i fulvädret, det var riktigt kallt idag. Idag är det visningsdag på dagis, vilket innebär att man får ta med sig en leksak/sak hemmifrån och visa upp. En höjdpunkt på dagis om du frågar dom små! ;)

Adrian var så söt igår på eftermiddagen då han sa : "Mamma, vad fort tiden går!" Ja det kan jag lugnt hålla med om, mina barn är inte så små längre.

Ska försöka äta lite frukost nu så magen slutar kurra.

Publicerad: klockan 11:03:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:04:35.
Postat av: £lli£
Kul att få va med i tv;) kanske inte så kul att det var om just antidepresiva tabletter men endå!

När sänds det? ;))



Ses på blåkulla imorrn då;)) hehe...

Krams<3
Postad: klockan 12:49:38.
Postat av: johanna
claro! ingen kan säga nej till skor ju :D
Postad: klockan 12:52:44.
Postat av: Cissi
Åh, vad skönt med sovmorgon! Hoppas att de är aktiva under dagen så att de ändå kan somna i någorlunda god tid ikväll...



Hoppas att intervjun går bra! Kram
Postad: klockan 13:01:34.
Postat av: Tulay
Elias blir 2 år i augusti och Elin är 4 månader.



Vart bor ni nånstans, ni verkar ha jättefint väder hos er.
Postad: klockan 13:19:57.
Postat av: Matilda
svar: tack så mycket :)
Postad: klockan 14:16:07.
Postat av: Tulay
Jaha bor du oxå här. Tyckte att det var soligt på vissa av dina bilder.
Postad: klockan 14:29:42.
Postat av: MamiiJ, Ensamstående mamma till två.
vilka söta barn =)
Postad: klockan 14:56:09.
Postat av: Amanda
Ahaa.. Varför filmade hon dig för? :D



jag har fått massor av besökare sen anna skrev det där inlägget om marcus igår, hahaha!



[email protected] , slit den med hälsan!;)
Postad: klockan 16:55:35.
Postat av: johanna
Kul med tv.... =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0