Några bilder från våran helg.

Glada barn, gott fika och en massa bus!!



Efter att ha städat i köket så fick jag upp lite krukor på hyllorna och några karaffer..
Spegeln har jag fått av svärmor, jag är så glad! Den är så fin, har alltid velat ha en likadan och nu fick vi den! Tack!!




Man kan juh fråga sig vad jag gör uppe denna tid på natten, men jag har lite svårt att sova av den nya medicinen. Så nu har jag plockat upp leksaker från golven och hängt tvätt. Ska nu gå och försöka knyta mig nu! Kanske läsa en spännande bok och försöka somna. Jag har precis läst ut boken, "I en annan del av Bromma" av Martina Haag. Den var faktiskt väldigt bra. =)

Så jag hoppas ni sover gott!!
God Natt!


Publicerad: klockan 01:23:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:57:20.
Postat av: N
Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv) Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=2555
Postad: klockan 12:18:31.
Postat av: £lli£
Å så fint du gjort det! =)

ja du... här är ju våren kommen men man vet aldrig, en morgon kanske man vaknar och det har kommit lite snö?? ska ut i trädgården idag! har en massa fix kvar, rensning av hecken bl... Du då?

Krams!!
Postad: klockan 16:22:50.
Postat av: Anonym
Men jösses så söta småttingar du har! Där talar vi om riktiga charmtroll^^

Tack, det blev helt ok! Ja småpojkarna är mina två lyckopiller på fyra ben. Så himla ensamt när det inte är här..

Några speciella planer i påsk?
Postad: klockan 16:23:08.
Postat av: Emma-Lisa
Men jösses så söta småttingar du har! Där talar vi om riktiga charmtroll^^

Tack, det blev helt ok! Ja småpojkarna är mina två lyckopiller på fyra ben. Så himla ensamt när det inte är här..

Några speciella planer i påsk?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0