Några timmar senare.
Nu sitter barnen och ser lite tv, nervarvning innan det är dags för sängen. Jag har tagit itu med vårt berg av disk och plockat och torkat rent här hemma, men det är mycket kvar att göra.

Vi har haft lekdag inne idag, vi har juh fortfarande ingen sol hos oss. Så ni som har sol...NJUT! ;)

Jag är orolig att våran lilltös åkt på urinvägsinfektion, hon har haft ont i magen flera gånger idag och det verkar göra ont då hon ska kissa. Så vi får se om jag måste ringa sjukhusrådgivningen eller om vi kan vänta till imorgon och gå till vårdcentralen. Hon ska absolut inte behöva ha ont.

Annars har tisdagen varit lugn, jag har pratat med min rehab. handledare och det verkar som att vi snart kan boka in ett möte. Känns som att det börjar hända ett och annat på den fronten, vilket är oerhört skönt. Så jag ska passa på nu och försöka hinna få rent och städat överallt, även i trädgården så man kan njuta sedan då man börjar jobba. Så nu är det grovstädning på hög nivå här. ;)


Publicerad: klockan 17:46:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:37:02.
Postat av: £lli£
Skönt att få städat före påsk! =)

låter som du hunnit med en hel del;))

Fin bild på er<3
Postad: klockan 20:08:34.
Postat av: Cissi
Nä men lillstumpan då hoppas att det inte är en infektion. Håller tummarna för att ni får mer sömn i natt. :)
Postad: klockan 22:43:04.
Postat av: Maria
Urinvägsinfektion är inte kul alls. Min lilla hade det för ett tag sedan, lyckades inte få rätt antibiotika till just den infektionen hon hade så det slutade med njurbäckeninflamation och några dagars besök på sjukhuset.

Hoppas att din lilla flicka mår bättre i morgon!
Postad: klockan 08:03:35.
Postat av: Maria
Sv: Saga var lite mer än 2 år när hon fick njubäckeninflamation. Hon har haft en urinvägsinfektion till efter detta men då var de snabba på vårdcentralen att se till att det var rätt antibiotika direkt. Testar henne själv hemma regelbundet med urinstickor som jag har köpt på apoteket då hon inte alltid får ont.



Hoppas att din lilla tjej har fått sova gott i natt.



Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0