Only an angel can be so unusal.
Vilken dag vi haft, Söndagar = Soft dagar eller? Jag är näst intill energilös på söndagar, vi tar det lugnt. Adrian och Albin har busat såklart, Grabbarna Grus! Tindra får inte vara med att leka, då blir man kluven som förälder. Jag tycker synd om henne men samtidigt så förstår jag Adrian, lillasyster kan inte vara med hela tiden.

Jag har tagit itu med slipandet av Skohyllan...det kommer bli så fin. Den ska bli vit och hatthyllan likaså. Annars då? Vår kära kisse rev hela tvättställningen med tvätt, suck..var bara att plocka. Det är inte bara barnen och oss som man måste plocka undan efter, utan även Katterna. ;-)

Vi har en gråmulen dag ute och solen har inte visat sig alls, suck.. när kommer solen. Vill gå ut på mysiga promenader, vara ute med barnen och låta dom cykla. Det är mycket att se framemot nu. =)

Idag skickade vi in våra deklarationer, vi får en hel del tillbaka men det kommer tyvärr inte gå till roliga saker, det finns alltid hål att stoppa dom i. ;) Men det är så härligt att man får tillbaka och slipper betala.

Fick ett sms från en saknad vän idag. Dessutom saknar jag JESSICA, kom hem nu gumman!! Och Martina har jag inte hittat på något med på en halv evighet känns det som. ;) Men nu har jag nu medicin, nya krafter och jag mår mycket bättre. Jag hoppas det fortsätter så. =)

Nu är det middag, min söta make har gjort mat.
Ses...

                                           

Publicerad: klockan 16:50:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:20:57.
Postat av: £lli£
Visst är man trött på söndagarna, phust!

här har det oxå slappats;))

Vilken vacker lilja på bilden, min älsklings blomma Trevlig kväll! /Krams<3
Postad: klockan 19:19:30.
Postat av: Liivan
SV; Ja, men absolut. Man behöver få sin egna tid & göra det man själv känner för liksom. Söndagar är ju perfekt för film & slapphet !! :)



Kram på dig sötnos, hoppas att din dag varit bra !!
Postad: klockan 19:54:28.
Postat av: Cissi
Nä, snöade det idag? Nu längtar nog alla efter värme och lätta kläder.



Vad skönt att du mår bättre nu! Hoppas att ni får en mysig söndagkväll.



Kram
Postad: klockan 00:38:44.
Postat av: Erica
Bloggaren tackar för din röst! Nu kan man se i min blogg vem som vann. Puss :)
Postad: klockan 08:02:26.
Postat av: Emma-Lisa
Jaha, ja där var vi ju i helgen^^ Hoppas att du fr en strålande start på veckan! Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0