Ont i kroppen...
AJ...vilken träningsvärk jag lider av idag! ;) Vaknade av Tindra som mörbultade mig sakta med säkert, hon pressade benen emot mig på olika punkter i kroppen som låren, magen, bröst och axlar...Det gjorde fruktansvärt ont!

Men det är i för sig ett bra ont, för musklerna har fått jobba lite med andra ord. ;) Idag vid 16.30 blir det spinning, gaah..fattar inte hur jag ska klara det, men det går nog kanske?

Dags att äta något och börja ladda upp..känner mig lite hungrig och seg! ;)
Ses sen..

FÖRRESTEN...Jag har hittat en sida som heter freefood...man tjänar poäng och får presentkort på mat. Presentkorten gäller på Ica, Willy och Hemköp. Antingen googlar ni på Freefood eller om ni vill så lämnar ni mailadress och jag värvar er. =) 

 

Publicerad: klockan 13:08:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:16:49.
Postat av: Amanda
haha.. du borde köpa dom! ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0