Promenad i vårvädret.
Imorse vaknade jag klockan 10.45 av att min telefon ringde. Jag vaknade i samma stund som den slutade ringa. Kände mig yr och kom ihåg att jag drömt att jag var på sjukhuset och hade gjort en skallröntgen, jag satt och väntade på att få svar om jag fått en tumör i huvudet?! Alla runt omkring var jättesjuka och mitt ibland alla sjuka människor gick Malou Von Sivers och intervjuade folk till sitt program "Efter tio". Knäpp dröm. Och mycket otäck!!

Hoppade in i duschen och ringde sedan upp min kusin som ringt. Märkte att jag missat samtal från Jessica oxå. Sedan ringde jag och anmälde oss till begravningen av farmor som är på fredag, jag har in i det sista skjutit på detta. Jag vill inte riktigt fatta att det är så och det känns så jobbigt.

Sedan lagade jag lunch åt mig och gubben innan jag skjutsade tillbaka honom på jobbet igen. Mysigt att sitta och äta lunch och prata. Min kusin ringde 1½ timme innan jag skulle hämta barnen med den ultimata idéen att vi skulle ut och gå, så jag åkte bort till henne och sedan tog vi oss en 45 min - 60 min promenad. Så skönt och otroligt varmt!

Vi har precis kommit innanför dörren jag och barnen, tog ledigt från dagis åt dom på fredag då vi ska iväg på begravningen. Så nu ska vi laga ihop lite middag, tror det blir något enkelt idag, och sedan ska Adrian och Albin få leka av sig lite innan kvällen. Mina barn borde somna ovaggat ikväll, BORDE! Vi får väl se.



Publicerad: klockan 15:56:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:48:05.
Postat av: Amanda
Vill du inte flytta eller? :)



Åh va duktig du är! Jag blir så stolt över dig!! Fortsätt så så kanske jag kommer lotta ut min bok när jag är klar med den!:P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0