Rika i ett nötskal?
Min man berättade igår om ett program man kunde ladda ner till sin Iphone. Det kostade 1000 kr och när man öppnade det så var det en prick... enbart. Började genast tänka att detta måste juh vara nåt lurendrejeri?! Men så fortsatte han och berättade att dom rika köper detta program bara för att visa typ för andra att dom har råd att slänga bort 1000 kr bara sådär! Hur dumt är inte det? Det finns juh bra mycket bättre saker att skänka pengar till! 

Det finns mycket dumheter här i världen, jag vill påstå att detta var en av dom. Men okej alla med pengar om ni skänker mig 1000 kr så ska jag gladeligen sätta in en prick på eran sida. ;-)



Publicerad: klockan 11:13:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0