Sent inlägg
Men idag har jag haft full rulle. Imorse klev jag upp kl 8 med barnen, vi lät A sova. Sedan smög vi ner och klädde oss innan jag gjorde gröt och smörgåsar till familjen. Dom åt en rejäl frukost innan dagis och jobb. Sedan åkte vi iväg med A på jobbet först och sedan med barnen på dagis. Jag åkte hem och pratade med mamma en sväng i telefonen innan det var dags att dra vidare upptill sjukhuset.

Efter mötet på sjukhuset for jag hemåt, hämtade upp A och vi åkte hem och lagade lunch. Mysigt att träffas på lunchen under dagen, vi har tur som har varandra älskling! ;-) Skjutsade tillbaka A och sedan hämtade jag hem barnen från dagis. Dom blev glada då dom såg mig, vi hade bestämt att det skulle bli kortdag på dagis idag. =)

Adrian ringde hit Albin och dom sitter och spelar nu. Tindra har precis kommit in, hon gick ut och lekte en stund, självklart var jag med henne. ;-) Det är härligt att sitta ute nu när det inte är så kallt längre, synd att inte solen ville leta sig fram idag bara. Men det droppar från taken och fåglarna kvittrar, härligt!




Publicerad: klockan 17:36:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0