Shake it!
Jag och barnen sitter och myser, barnen var nyss ut och hämtade sin påskägg från Morfar och Eva i brevlådan. Gissa om dom blev glada! ;)

Jag sitter och kikar på nätet och känner mig supersugen på att köpa en spikmatta! =) Jag har läst lite om dom och det ska juh tydligen vara bra för det mesta i kroppen, så nu blev jag sugen att testa. Någon som testat spikmatta? Annars kan ni läsa om den HÄR!

Nu sitter jag och spelar Metro Stations låt Shake it..den är rätt härlig! Man blir sugen att gå ut och dansa lite. Kicki ville att jag skulle komma och dricka vin ikväll, men jag vet inte hur jag ska göra. Just nu känns det lite sådär, men endast eftersom A jobbar och jag alltid blir bakis nu för tiden. Men det vore supertrevligt att vina lite oxå, long time ago now! ;)

Måste nog ringa och bolla med maken...?! Så svårt att bestämma mig själv.. =P Sedan måste man juh skaffa sig skjuts om man ska ut, så man kommer hem..det är lite svårare.




Jag är en allätare när det kommer till musik! =)

Publicerad: klockan 13:42:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:47:56.
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009
Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram
Postad: klockan 13:30:31.
Postat av: Cissi
Jag har inte testat spikmatta men blev nyfiken att prova. Hoppas att ni hade det trevligt i påsk!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0