Take a bath!
Idag ångrar jag inte en sekund att jag var hemma igår..för idag är min barn full av energi och vilja. Och tänk vad jag hade ångrat mig idag ifall jag varit ute och svirat och mått dåligt idag! Dessutom hade jag en rejäl dipp igår, jag for ner rejält. Det är bättre idag igen, som tur är... jag hoppas på att det ska hålla sig hela dagen.

Tindra ligger i badet och jag sitter utanför och vaktar, det gäller att ha uppsyn över dom små. Som nyss när hon höll på att ramla, inte stå i badkaret skruttan! Hjärtat hoppar över två slag ibland. ;)

Nu sjungs det i badet "Ro ro liten båt, ro ro liten båt..." Dags att plocka upp henne nu.



Publicerad: klockan 16:43:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:48:41.
Postat av: madde
underbart fint namn tindrafin bildtråkigt med dipp

nu har vi precis varit i lekparken och matat fåglarna och nu lagas det mat och pippi rullar på tv:n.ovanligt men kul med en 2 åring i hemmet
barnvakt åt brors son axel*
Postad: klockan 17:38:36.
Postat av: johanna
haha jag hatar tälta, mycket för dte brukar vara kallt och jäkligt haha...men denna sovsäcken kanske kunde hjälpt en hålla värmen s



oh vad synd du inte kan gunga/åka karusell, jag älskar det.... skulle tycka dte vore super tråkigt om man inte kan göra det sen när man fått barn, men jag hoppas.... =)
Postad: klockan 17:52:07.
Postat av: Jonnie
haha ja de kan, de gjorde han förr tog in fåglar men de har han slutat med ))
Postad: klockan 23:11:45.
Postat av: £lli£
Hehe... det låter det! härligt! =)



Ja, våran helg har vart toppen! =)

lagt in lite bilder om du hinner titta in;))



Trevlig kväll! Krams
Postad: klockan 08:02:12.
Postat av: Amanda
Jag lyckades hålla honom från badet. Men nu säger han att han har ont i halsen, så det kanske inte dög så mycket till..
Postad: klockan 09:59:21.
Postat av: maria
Riktigt fin och bra blogg :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0