Torsdag.

Vi klev upp 8 imorse, fikade frukost och tog det lugnt. Vi hade några små duster men det blir så när det är många viljor! ;-) Jag ska alldeles strax ut och gå en promenad, hade jag tänkt. Är inte så sugen idag då jag saknar solens varma strålar! Men det är ett måste med promenader nu. Jag får energi av den friska luften.

Jag läste Sabinas blogg, en tjej som kämpade emot sin cancer. Hon har nu förlorat den och jag kan inte låta bli att känna mig sorgsen. Hon har två döttrar och jag känner för dom två. Man ska vara glad över att man är frisk och pigg! Man ska njuta av allt man har! Livet är för viktigt för att inte uppskattas...

Nu ska jag iväg på den där promenaden! ;-) Sedan ska jag hämta Tindra på dagis för vi ska på 3-års koll hos BVC. Vi hoppas den går bra! =)



Publicerad: klockan 10:34:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:59:02.
Postat av: Cissi
Svar: blev ingen film - Peter var borta, men jag tittade på Grey´s anatomy - en superserie så det gick ingen nöd på mig. :)



Hoppas det går bra på bvc idag!
Postad: klockan 12:00:33.
Postat av: Cissi
Hm, glömde ju.. Ja, jag trivs som lärare. Har velat bli lärare sen jag var "liten" och jag älskar jobbet i sig med barnen (nackdelarna är väl lönen och alla möten man måste vara med på..)
Postad: klockan 13:52:47.
Postat av: £lli£
Hoppas det gick bra på Bvc, jag ska på kontroll nästa månad ( min Livias 2 års )...

Fina barn du har! hur gammal är pojken?

du måste blivit mamma tidigt? nyfiken

Ha en bra dag! Kram=)
Postad: klockan 14:31:55.
Postat av: Annie
Ja, verkligen! Jag håller hårt om henne alltid. Aldrig haft en så bra relation med en tjej förut och jag tycker det är himla bra att vi kommer så bra överens! Man ska ta vara på det man har, verkligen! Tack för din trevliga kommentar!
Postad: klockan 15:16:52.
Postat av: Anneli
Tack! Du har jättesöta barn.

Ja Adrian är ett bra namn. Så vackert, Tindra är ju också fint.



Postad: klockan 16:45:46.
Postat av: Amanda
på semestern? DU kommer få en grinig karl på semestern!:P
Postad: klockan 16:46:18.
Postat av: Amanda
Vad har Sabina för blogg?
Postad: klockan 17:04:08.
Postat av: Elin - Design&Makeup
Tack så mycket :D

Jag är inte utbildad utan har bara testat mig fram, däremot lärt mig av att titta på videor på youtube :)



Är det du som skickat de 2 andra anonyma kommentarerna?
Postad: klockan 17:41:37.
Postat av: Elin - Design&Makeup
tack:D

okej tänkte bara kolla.. vet inte alls vem det är ^^
Postad: klockan 18:37:00.
Postat av: Amanda
huuuga!:( vilken ledsam blogg:(:(
Postad: klockan 19:56:15.
Postat av: Erika
Tack & detsamma, mysig blogg du har, söta barn =)
Postad: klockan 20:31:40.
Postat av: Annie
Jo, jag fick ju mig en lång promenad idag med min väninna och hennes lilla dotter och ovanligt nog var det väldigt varmt ute! Men så skönt!

Jodå, jag bor i Härnösand :) Sen tre år tillbaka :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0