Tränad och Mör(d)bultad...
Jag drog iväg på spinning och Core ikväll. Skönt att komma iväg även om jag kände mig otroligt matt lagomt till Core passet. Jag var helt slut! Att jag dessutom har en balans som inte är utav denna värld gör juh inte saken bättre. Det är nästan så man sparkar ner folk där man står.

Nu ska jag hoppa in i duschen..trött och hade tänkt försöka se en film med gubben men barnen vägrar sussa.. Sedajn måste jag försöka få i mig något.

Ville egentligen se Australia ikväll...och så ska jag försöka ge mig på att klippa gubbens hår, vi får väl se hur det går. ;-)



Jag gillar denna sång... särskilt refrängen... första gången en Mando Diao låt föll mig i smaken, i think!

Publicerad: klockan 21:33:46.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:13:28.
Postat av: Anna - Starwoman ☆
Tack snälla för din kommentar hos mig =)



Skönt det låter med ordentlog träning, alltid så skönt etferåt!



Ha en skön kväll!



Kram

Anna
Postad: klockan 10:36:47.
Postat av: Cissi
Låter så mysigt att titta på film tillsammans, speciellt så ofta som ni hittar tid att göra det!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0