Vet ni vad jag gjort!?
Jag har städat ur bilen invändigt. Det kan jag säga behövdes, så det var då på tiden. Hann klart precis i lagom tid för att hämta hem barnen från dagis och vi körde till affären. Idag blir det våfflor! Jag pantade en massa flaskor som låg i garaget, och jag kan säga att det var en hel del där. Jag har inte pantat sedan i julas!

Men vilket soligt väder det är! Det är juh kalasväder ute... Tindra grät sig igenom affären, och "alla" tittade snett på mig, mycket roligt. ;) Dom skulle bara ha vetat att orsaken till att hon grät var för att hon ville bli buren. Svårt att bära en 3-åring och samtidigt bära kassar med mat. Men till sist kom vi igenom affären iaf och hon sken som en sol på slutet när dom fick varsin glass för att dom var så duktiga. =)

Och så var vi upp med snus till gubben...hahaha...han klarade inte att sluta just nu! Men i sommar skulle han göra ett försök igen. Han hade blivit alldeles yr och blek + att han mådde illa. Till och med hans chef hade sagt att han var vit i ansiktet så han ska nog inte jobba när han slutar. ;-) Jag tycker han är så duktig ändå som försöker och som tagit beslutet själv att han ska sluta! Puss på dig hjärtat!

Publicerad: klockan 16:24:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:02:00.
Postat av: Amilia
fin blogg och fina barn :)
Postad: klockan 20:04:26.
Postat av: Lisa
hej gumman!



ja här i Dalarna är det vårväder, men är ju fortfarande en massa snö kvar.. mycket slask! men vägarna går ju att cykla på iaf :)

så det var underbart!



hoppas att du haft en bra dag! och att det smälter fort :)

kramar!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0