God Morgon Härliga Söndag!
Vi har varit vakna ett tag här hemma nu, iaf jag och barnen. Alex ligger och sover, tyckte jag han var värd efter att ha klivit upp och fixat frukost flera mornar i rad så jag har kunnat legat och dragit mig i sängen innan jag klivit upp. Min man är GULD värt.

Idag har vi full rulle, jag och Adrian ska duscha och göra oss fina. Sedan bär det av till Barnens hus och inhandla en födelsedagspresent åt en dagiskompis. Och klockan 13 ska Adrian på kalas. Han har med andra ord en rolig dag framför sig trots trist väder.

Så nu ska vi sätta lite fart här hemma så vi hinner bli klar i bra tid.

Publicerad: klockan 10:05:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:29:20.
Postat av: Cissi
God morgon! Vilken snäll och mysig man du har. :)



Hoppas att du får en fin söndag! Kramar Cissi

PS Klänningarna finns på Lindex till ett relativt bra pris för så fina klänningar DS
Postad: klockan 20:52:33.
Postat av: Emily
Mysigt att bli serverad frukost :) Låter som du har det bra, hihi.



Jaa klart ja kan reklamera dem men saken är den att jag vill ju ha dem, lagade! Jag älskar dom.. Men jag ska begära att få tillbaka en del av pengarna men ändå behålla skorna.. så de så :) hihi



kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0