Halvtid!
Vi har äntligen nått halvtid och det är alltså 20 veckor kvar tills vi får träffa bebis. Tiden har gått lite segt här på slutet tycker jag men nu hoppas jag att veckorna rinner iväg igen tills jag står här med ännu större mage och skriker "Äntligen vecka 30". Jag njuter av min stora mage! Den är mysig, stor, rund och så innehåller den världens finaste gåva! Vårt barn!

Dagen har gått förbi rätt fort..vi har satt igång med garage rensning. Vi samlar på oss lite för mycket skräp därute, tex som nu i sommar då jag och svärmor kom på att vi skulle riva det genomruttna trä-staketet som fanns på vår uteplats redan då vi köpte huset för 3 år sedan. Vi rev det där utan problem..men vad gör man av allt trä sedan? Vi hade ingen bil med dragkrok på men vi har juh ett garage, vi ställer in det där SÅ LÄNGE...och nu har det stått där hela sommaren. Men så idag kom jag på idéen att det är dags att städa ur garaget så bilen får plats när det blir kallt ute. Och jag på den vägen är det. ;-)

Vi har även sprungit och städat undan här hemma då vi fick främmande av min Kusin Helen och hennes lille söte Wilmer. Han tyckte om våra småkissar, det kan jag lova! =)

Vi håller tummar och tår här hemma just nu för en lösning av vissa saker denna vecka..!! Håll en tumme är ni snälla! =)

Publicerad: klockan 17:53:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:55:31.
Postat av: Maja
håller som bara den vad det nu än är:)
Postad: klockan 22:04:56.
Postat av: Anonym
Håller alla två tummarna:-)

Spännande!



Kram Kram
Postad: klockan 08:16:47.
Postat av: Lina
Håller tummar å tår! ;) Härligt med halvtid vännen! Du har världens finaste mage, tycker det är ont om magbilder på bloggen, men jag får ju se den live ändå. ;) Hihi! Kom gärna förbi och fika snart igen, jag behöver hjälp med att sätta upp väggord, kanske nått vi kan pyssla med du och jag? Förresten, smsade dig men vet inte om du fick det, mary kay grejen är på onsdag kl.19, den 2 sep. Funkar det för dig? Kramar!!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0