Knocks you down!
Jag sitter här hemma, pigg och utvilad! Jag fick sova otroligt bra inatt och dessutom fick jag en lång och härlig sovmorgon. Tabletten jag fick igår gjorde mig bara gott.

Jag klev upp åt lite frukost och har även hunnit få i mig lite lunch. Katterna har jag fått stängt ut från köket, dom är helt tokig att klösa i våra stolar = Inge fina stolar. Så nu ligger dom med mig i vardagsrummet och busar för fullt. Ska filma dom nånting och lägga ut, dags att börja söka ägare åt dom små. Dom är lite långhåriga hela bunten oxå..sötnosar. Vi har döpt dom tillfälligt nu oxå, jag och Adrian kom på namnen. Det blev Sigrid, Ruben, Tussen, Simba och Tiger. Tiger är bortlovad redan.

Nu ska jag försöka få tag i maken på hans lunch...skulle vilja få hem bilen. Klockan 15 hämtar jag hem barnen igen, så det blir vila fram till dess så jag är pigg och alert tills dom kommer hem.

Nej nu måste jag springa och fixa håret lite innan han kommer hem med bilen och vill att jag ska skjutsa tillbaka honom.

Publicerad: klockan 12:57:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:14:20.
Postat av: Rebecca
Godmorgon fina!

Skönt att du mår bättre och fått sova.

Själv känner jag mig tröttare än någonsin efter 8 veckor med familjen hemma men nu idag är alla åter på sin plats på jobb och dagis och jag kan plugga i lugn och ro.

Ang. boande så boar jag med för fullt, trots att jag inte är gravid hihi. Har beställt massor med nytt som kommer idag och i morgon och h ar flera projekt på gång.



Ha en fin dag!

Kramar
Postad: klockan 20:27:21.
Postat av: Maja
Hej, skönt att få känna sig utvilad! Ååå så roligt med små kattungar!! Ve inte hur jag skulle fixa att slussa ut dom till nya hem. Fast man kan ju inte ha hur många som helst:)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0