Måndag och sista semesterveckan..
iallafall för Alex. Jag vet inte när jag och barnen sätter igång igen..funderar på om dom ska få vara hemma en vecka till.. men jag måste kolla upp och jag har något möte inplanerat med rehabliteringen och så.

Här har vi iaf pysslat lite smått hela dagen, jag lyckades äntligen ta mig för och rensa ut ena skåpet i köket där det bara hamnat en massa saker som växt på hög. Så nu är där städat och rent..otroligt skönt. Tindra hjälper mig att tvätta och vika tvätt. Och nu ligger hon här på golvet och är trötter.

Jag funderar på vad jag ska ta itu med härnäst..? Vill hinna med att baka lite bullar idag, städa undan lite mer och göra fint här hemma. Tvätten skulle inte vara fy skam att bli klar med heller. ;-) Så ser vår dag ut i sommarvärmen.. Såg dessutom att det snart är dags att skörda Svartvinbärsbusken, kanske man kan göra lite god saft någon dag framöver?! =)

Adrian är och leker med Viktor. Så roligt att han äntligen fick träffa Viktor igen, var ett tag sedan dom träffades.
Dags att fortsätta här..

P.S fick ett tips av min kära mor att Trolltider har lite ljudsagor och personifierade sagor man kan ladda hem helt GRATIS. Kan juh vara lite roligt.. ;-)

Publicerad: klockan 13:59:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0