Måndag
Och imorgon sätter vardagen igång igen. Vi har juh långhelger här då hela familjen är ledig på måndagar. Idag har jag sysselsatt mig med diverse saker som tvunget behövdes göras. Först tog jag tag i och ringde runt lite, sedan hamnade jag framför datorn och fixade med mitt telefonabonnemang. Jag har fått en massa onödiga extra tjänster som inte används men som kostar pengar, har tänkt fixa det där rätt länge men det har liksom inte blivit av förrän nu idag. Gick även in på apoteket och kollade om jag fått någon ny pencillin ifrån Läkaren för Uvin. Vilket jag inte hade, så det blev till att ringa MVC igen, andra gången idag och äntligen en vettig människa på tråden. Hennes ord var enkla men vettiga, Åk upp på sjukhuset du ska inte gå och ha sådär ont.

Så vi har ätit middag nyss och jag tog lite energi att plocka undan i köket och städa undan lite leksaker tillsammans med Tindra som hade dragit fram massor här hemma. =) Tänkte hinna duscha både mig och Tindra nu och göra klar damen för Bollibompa. Tidigt men det hjälper Alex om det tar lång tid däruppe på Akuten, vilket det av erfarenhet oftast gör.

Ont bakåt ryggen och tänker inte plåga mig någe mer nu..har juh varit såhär i princip hela helgen men igår fick jag onda sammandragningar och blev lite orolig för bebis. Känns otroligt dumt att gå en kväll till utan hjälp då. Dessutom börjar jag känna mig sjuk, ingen feber men känner mig hängig och trött.

Imorgon är det tisdag och förhoppningsvis är jag piggare igen och orkar ta itu med lite nödvändig rensning här hemma, börjar tro att "boandet" håller på att ta fart redan nu. För jag är sugen att baka och städa riktigt ordentligt. Det är så mycket jag vill hinna med nu, innan bebis kommer och då har jag ändå 21 veckor på mig. =)

Publicerad: klockan 17:30:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:22:00.
Postat av: £lli£
Vi har våra krämpor;) inte lätt!

hoppas du blir bättre nu iaf!

Massa kramar till dig o magen. ( höll på att skriva dig och persikan hehe... snacka om crevings! )
Postad: klockan 20:31:36.
Postat av: Cissi
Hoppas att du får hjälp ikväll! Kramar Cissi
Postad: klockan 20:49:51.
Postat av: Maria
Usch, du ska verkligen inte behöva gå runt och ha så ont!

Hoppas att du får hjälp på akuten nu.



Kram Kram
Postad: klockan 10:15:49.
Postat av: Amanda
Man skänker en nyfödd.. Och voala! Man får middag!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0