Onsdag
Idag var jag på möte under morgonen med min rehabliteringshandledare, det gick väldigt bra och vi beslutade att jag nu i 8 veckor ska gå en liten "kurs" i stresshantering och börja planera min fortsatta rehablitering. Känns otroligt skönt att veta vad man ska göra även om det bara är 8 veckor framöver.

Sedan åkte jag hem, åt lite lunch och skjutsade Alex på jobbet. Sedan åkte jag förbi Johanna på mitt förra jobb och pratade lite "skit"...som jag saknar att jobba med henne. =)

Hann vara hemma en stund innan det var dags att hämta hem barnen. Vi lagade pannkakor idag och åt glass till. Jag har dessutom fått dammsuga idag igen, kattsand och kattmat över halva golven här hemma. Buskattungar! Men dom är duktiga och gör allt som dom ska på lådan. Hann prata med mormor en sväng förut idag oxå.

Så nu sitter man här framför datorn och kikar lite och vilar kroppen som blir allt tyngre..
Läste på en Hannas blogg om en pedofil som är förskolelärare, och jag blir så förbannad när jag ser vad han skriver. Fy vad hemskt! Tänk om man visste vem han var så man kunde anmäla honom. Jag blir så arg och ledsen på samma gång!!! Läs inne hos henne på egen risk, man blir väldigt upprörd.

Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande, det är juh 2½ män!

Titta vad vår kisse tog in förra veckan...BLÄ och URK! Den var över 20cm lång... :S


Publicerad: klockan 19:33:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:02:09.
Postat av: £lli£
Fyyyy!! ser nästan ut som en kattleksak vi har här hemma. Hoppas du mår bra! kramar i massor<3
Postad: klockan 22:36:01.
Postat av: Maria
Läste också inne hos Hanna och det är bara inte klokt att en sådan människa ska få gå lös!!!



Duktig kisse! Men hon kunde ju lagt den utanför i allefall:-)



Kram på dig!
Postad: klockan 12:06:59.
Postat av: Emma-Lisa
HOhoo va läsktigt med en död mus. Men så gott det lät med pannkakor och glass!!
Postad: klockan 13:45:14.
Postat av: Emma-Lisa
Ja, eller hur! Så vidrigt med pedofilen, för inte så länge sedan så fälldes det en man från våran lilla by för pedofili och incest. Hemskt hur nära det faktiskt finns..
Postad: klockan 16:36:48.
Postat av: Emma-Lisa
Men det är vidrigt att det finns sådana personer, samtidgt som man hoppas på att de kommer flytta långt, långt bort när de kommer ut (de gör ju tyvärr de så småningom) så vill man ju inte att de ska få komma på ett nytt ställe för att börja på ny kula. Bor de kvar så vet ändå alla i närheten om det och kan skydda sina barn bättre... Eller vad anser du?

ang de ordenarie, jag bryr mig varken eller tänker låta mig bli sårad av det de har sagt. Tycker väl egentligen att det är lite trist, samtidigt som det ändå var en smula roligt hur pinsamt de tyckte att de blev när de märkte att jag hörde allt...
Postad: klockan 21:35:21.
Postat av: Madde
Jättefin blogg :)



Hade jag fått in en sån mus hade jag skrikit tills nån annan plockade upp den..



Kika gärna in på min blogg!



God natt :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0