Pistvakt..
just nu är det pistvakt på SVT24, ligger på sängen och vilar. Idag är kroppen trött och slut, hade svårt att somna inatt. Trots att jag sov länge idag så känns det som att energin saknas till att göra något bra här hemma.

Jag har gjort ren kattlådor..jag vet att man inte ska pyssla med detta som gravid men jag är noga med hygienen och använder handskar som skydd. Svårt att låta dom vara då det stinker om man inte byter varannan dag, det är juh trots allt 6 katter som går på lådorna. Smulan är dålig igen, hon var bättre i 2 dagar nu och imorse så var det sämre igen. Lilla kissen! Så jag ska köpa hem torsk och koka tillsammans med ris som är bra för magen. Håll tummarna för att det gör henne bättre igen.

Jag har hunnit haft lite egentid här iaf. Fixat till mina naglar och gjort dom snygga igen, länge sen sist nu. Har inte haft orken men igår då jag äntligen hittade två bra webshopar med saker till naglarna så blev jag sugen igen. Jag har fått äran att göra en kär väns naglar till hennes bröllop nästa sommar. Ska bli så kul! Jag tycker det är väldigt roligt att hålla på med naglar.

Nu ska vi strax lägga våra supertrötta barn här. Alex är äntligen hemma, vilket känns superskönt för ibland när man är trött och slut så tryter tålamodet och då är det bra att få lite hjälp och avlastning så man får vila sig. Speciellt nu som gravid! Jag har dock inte så kraftiga hormonsvängningar som tidigare graviditeter, men ibland kommer det små djupdykningar.

Publicerad: klockan 19:15:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:45:45.
Postat av: Elli
12 ÅR OCH MODEBLOGGARE?

OK ELLER?

LÄS INLÄGGET OCH DISKUTERA!

itsallaboutelli.blogg.se
Postad: klockan 21:33:54.
Postat av: £lli£
Byter oxå i lådan ( fast är lite mer försiktig )

ha det gott och krama barnen och alla kissarna;)

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0