Söndag - Vilodagen?!

I helgen har det varit full rulle, vi har inte gjort mycket egentligen men jag och barnen har varit ensamma då Alex jobbat mellan 8-18. Jättetråkigt att vi knappt fått se honom. Igår gick jag ut med barnen och grillade till middagen, grillningen var inga problem men så fort jag fått fart på den så började det regna så jag fick leta efter ett bra ställe så den blev skyddad från regnet. Så var vi ute en stund i regnet och grillade, till detta åt vi strips, sås och lite sallad! Jättegott..

Annars har jag fått städa en hel del oxå då katterna stökar på här.. Smulan (våran stora katt) är fortfarande inge pigg och springer och skiter lite överallt, då hon inte kräks vill säga. Måste ringa veterinär imorgon och rådfråga vad vi ska ta oss till med henne?! Stackarn.. och stackars mig som måste torka och göra rent! Urk.. ;-) Kan juh inte precis låta det ligga till kvällen då A kommer hem heller. =)

Idag var jag iväg med Adrian till Albin, det var ett tag sedan grabbarna lekte nu men desto roligare hade dom idag. Jag och Tindra passade på att springa förbi Amanda på Change och visa upp magen och prata lite oxå. Sedan höll jag inte på att få hem lilltrollet, hon skulle kolla på filmer och sedan så måste vi kolla lite till. ;-) Lagom till vi klev ur bilen här ute så kom Adrian hem. Lite tur där med andra ord.. ;-) 

Kvällen har varit full av sammandragningar och ont i magen..får se om dom hör av sig imorrn eller om jag ringer. Så här kan man juh inte gå runt! Veckan är fullbokad. Jag har tänkt hinna hälsa på hos Lina och Helen. Har bokat in träff med Lisbeth och Kicki oxå så jag vill vara frisk och pigg nu. Bara få njuta av det lilla livet som sparkar och rör sig i magen. =) Och hinna träffa lite kära vänner. <3 Dessutom måste jag hinna städa lite i veckan så, lite storstädning och utrensning!

Om ni försöker smsa eller ringa mig nu så ska ni veta att det är nåt tok med telefonen och jag måste ringa och kolla detta, om ni funderar varför jag inte svarar!? ;-)

Nu ska jag lägga mig på soffan och äta lite av mitt lördagsgodis då jag inte var sugen på det igår. ;-)



Publicerad: klockan 21:37:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:24:42.
Postat av: £lli£
låter som en fin helg!! hoppas veckan börjar lika bra! kram kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0