Tisdag - Ny vecka.
Ny babyvecka, tiden går framåt. Inatt har jag haft en riktigt tung natt och ska ringa Bm nu strax. Jag vaknade av att jag hade så ont i magen som aldrig förr. Bebis sparkar och rör sig och verkar må fint vilket är skönt, men för mig var det värre. Jag grät och Alex fick trösta, hämta alvedon och försöka lindra på alla sätt han kunde. Han var på väg att ringa akuten men jag ville inte. Lyckades till slut somna om och var så otroligt trött imorse då jag klev upp med barnen. Dessutom var dom på sitt eget allra tjurigaste humör, Tindra skrek och grät för minsta lilla och till slut kände jag att det inte var värt att ta den fighten så hon fick dom kläder hon ville. Det vill säga, en vit prinsessklänning, Gråa mysbyxor och röda strumpor. Såg inte klokt ut men lilla damen blev nöjd. Alex sa till mig ; Det är den där stilen dom kallar Shabby Chic va?! Då kunde jag inte hålla mig.. han fick mig på bättre humör efter att ha varit stressad, skrikarg och hormonig.

Till slut kom vi iväg till dagis men allt maskande gjorde att jag inte hann äta frukost innan mötet jag skulle iväg på. Tur att det blev ett kort möte. ;-) Jag har påbörjat min rehabliteringsplan nu, första träffen idag.

Har även hunnit varit på Birsta och handlat strumpor åt mig. Köpte med mig en kladdkaka åt Alex och åkte förbi på jobbet hans med, han blev rätt glad. =) Sedan fyllde jag på olja i bilen, åkte förbi Babyproffsen och kollade på bebissaker. Kändes rätt overkligt! Ska jag få handla en massa smått igen? Såg en fin babysitter som var nedsatt och rätt billig, blev lite sugen men jag ska försöka få med Alex nånting framöver så vi får kika tillsammans vad vi vill ha.

Dessutom mötte jag den ena vännen efter den andra på Birsta så det gick någon timme åt att surra skit där.
Nepp dags att hämta hem barnen, har lovat att jag ska ta med cykel och vagn till dom idag. Tindras cykel är trasig så då får hon åka vagn då hon tycker det är roligare än att gå.

Ikväll ska jag iväg på Cirkel igen oxå, det var länge sen sist så det ser jag framemot.
Nej dags att gå och hämta hem barnen då!


Denna vagn var supermysig, både inuti där bebis ligger och att dra!
Märke: Teutonia Spirit S3


Publicerad: klockan 14:47:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:17:31.
Postat av: Anonym
Hej

Hoppas du o´ch magen mår bra.n Vad roligt att köpa bebissaker och en ny fin vagn. Den där Teutonian ser inte så dum ut alls=)

Kramen
Postad: klockan 20:18:55.
Postat av: Maria
Hoppas du och magen mår bra. Vad roligt att köpa bebissaker och en ny fin vagn. Den där Teutonian ser inte dum ut alls=)

Kramen
Postad: klockan 22:13:27.
Postat av: Maja
Hoppas ni mår bättre nu du å bebben!

Vad kul att å kika på bebisgrejor igen,(avis:)

Kommer ju så mycket fint hela tiden.

Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0