Ute skiner solen..
och så sitter man här framför datorn. Vet inte riktigt vad det är med mig idag, ont i huvudet och trött..kan i för sig bero på mina konstiga mardrömmar som jag har nu. Sover lite sämre då. Så nu sitter jag och funderar på vad vi ska hitta på med barnen idag så dom inte blir uttråkade. I för sig kanske vi ska gå ut på gården bara och göra lite nytta här hemma?!?

Fick brev idag om Sweden Sport Academy som lät intressant. Barn mellan 5-10 år som får testa sig fram mellan olika sporter och se vad dom gillar bäst. Funderar på om vi ska anmäla Adrian till detta..han som tjatat om att få börja med fotboll eller något sånt och nu är han tillräckligt gammal för att äntligen kunna börja. Men först ska vi prata om det jag och Alex innan vi pratar med Adrian om det och frågar om han vill.

Nu gick dammsugarn igång därnere..maken är duktig och flitig han! Och jag är så glad över att jag har honom, han är en sådan enorm hjälp härhemma med allt.

Gick ner för en stund sedan och då har han dessutom rakat av sig håret igen..mitt snyggo.
Dags att göra någon nytta härhemma nu...vad vet jag inte riktigt ännu, det finns 10 saker att ta itu med.

Jag hoppas oxå på en lösning av vissa saker här hemma... HOPPAS och håller tummarna för att det fixar sig. Så håll gärna en tumme eller två för oss... vi får se om jag någon gång avslöjar vad det handlar om, just nu känns det lite för privat. Jag har juh trots allt en familj att tänka på. ;-)

Publicerad: klockan 14:07:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:23:54.
Postat av: Emma-Lisa
Tack för omtanken! Det lät som en väldigt smart idé det där med Sweden Sport Academy. Tänk om en annan fick vara med om ngt sådan när man själv var liten, fast så är det ju när man kommer från en liten by. Min Moses mår iaf mkt bättre, sprutorna och medicinen gör verkligen underverk för honom vilket glädjer mig så enormt mkt!

Annars då, några planer för helgen? massa kramar!!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0