Vilken helg!
Jag har äntligen fått lite gjort. Börjat Boa för bebis redan?! Igår så fick jag världens ryck och satte igång att rensa ur vinden på en massa skräp som legat där sedan urminnes tider. Sedan tog jag tag i Tindras rum, Alex fick hjälpa till att få upp hennes sänghimmel och skåp. Jag rensade ur rätt bra därinne, trots att det inte var så länge sen sist då lyckades jag fylla en överfull ICA kasse med bara skräp och sedan skulle lite saker upp på vinden.

Så idag tänkte jag ta tag i Adrians rum medans han leker med en kompis och Alex klipper gräset, sista gången för i år? Tvätta ska jag passa på att göra oxå medans det är så här fint väder och man kan hänga allt ute.

Bilder från Tindras rum...
Före



Efter


Nu sitter skåpet uppe som ni ser oxå.. En liten kökshörna till tösen! =)
Någonting framöver så vill jag tapetsera om detta rum.

Publicerad: klockan 14:33:21.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 01:48:58.
Postat av: karro
där får hon det roligt :)
Postad: klockan 14:12:59.
Postat av: Maja
Men åå nu påminde du mig vad jag skulle gjort heeela sommaren:) men vad fint det blev!
Postad: klockan 20:03:22.
Postat av: Cissi
Vilket smart skåp, vart har du hittat det? Hoppas att du mår bättre och slipper ha ont. Kramar Cissi
Postad: klockan 18:37:15.
Postat av: Emma-Lisa
Haha, nej nej, inte än på ett bra tag. Vill göra ifrån mig alla dumheter först ;)

Va fint tösens rum blev! Hur är det med lilla magen annars då? Kram aom
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0