2009 - Årets sista dag.
Vilket omtumlande år det har varit. Jag har känt både glädje och sorg detta år. Förlorat två fina människor i mitt liv, min farmor och min mormor. Adrian debuterade i sin Diabetes och livet har känts riktigt tungt vissa stunder. 

Men vi har också upplevt mycket fina stunder. Vi blev gravida i April och väntar nu med spänning på Januari 2010 och det lilla mirakel som ska komma till oss. Vi har gjort mycket roliga saker. Barnen växer och blir allt större med detta kommer det både glädje och en hel del trots. Man växer som förälder och utmanas maximalt. Och det är både roligt och jobbigt emellanåt, som det ska vara som förälder med andra ord. ;)  

Den största glädjen i livet är familjen..och snart blir vi 5. Den kärleken är enorm och den blir bara större och större.

Jag vill tacka alla vänner, nära och kära, familjen och alla ni som kikar in här och ger så varma och fina kommentarer! Tack för detta år och GOTT NYTT ÅR till er alla!

Nu ska jag göra mig lite fin här hemma..vi blir hemma bara familjen i år, det blir en massa mys och lite raketer på tolvslaget!





Publicerad: klockan 15:07:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:26:02.
Postat av: Jasmine
Gott nytt år :D

Vad händer hos dig ikväll :)?
Postad: klockan 15:46:32.
Postat av: unique
Gott nytt år på dig. Hoppas kvällen med familjen blir underbar. Jag tror att 2010 kommer bli Lyckans år =) För ALLA
Postad: klockan 16:34:47.
Postat av: Nicklas
Gott nytt år! Hoppas det nya året blir bra för dig och familjen! Även om det varit mycket motgånger så finns det alltid saker man kan se fram emot! :)
Postad: klockan 07:10:39.
Postat av: De tre tenorerna
God fortsättning på det nya året!:)
Postad: klockan 11:25:59.
Postat av: Jossan
Gott nytt år :)
Postad: klockan 15:32:07.
Postat av: Angelica
Gott nytt år snygging!

Lycka till nu när 5e familjemedlemmen ska komma, det kommer gå super bra =)

Puss
Postad: klockan 20:00:42.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Hej på dej!

Tittar in för att önska dej God Fortsättning på det nya året!

Snart kommer bebben -spännande! :)

KRAM
Postad: klockan 22:18:21.
Postat av: Maria
Heeej! Hoppas du får en god forsättning på det nya året och Lycka till med bebisen när den nu ploppar ut=) Kramen
Postad: klockan 22:18:27.
Postat av: Maria
Heeej! Hoppas du får en god forsättning på det nya året och Lycka till med bebisen när den nu ploppar ut=) Kramen
Postad: klockan 22:38:47.
Postat av: Jenny
God fortsättning på det nya året :) Kram!
Postad: klockan 00:06:36.
Postat av: £lli£
Men ingen bebbe prick 00.00 iaf;) hehe...



God fortsättning nu söta du! och visst är det så att

man förlorar vissa och vinner vissa ( som i vårt fall de som ligger och gror ) hoppas nu att 2010 ska

bli ett glädjens år och att ni ska få må fint nu.



Massa kramar och trevlig helg nu!! =)
Postad: klockan 19:16:00.
Postat av: Katja
Åh vilken fin och trevlig blogg.Kommer absolut att återvända hit! Lycka till med bebisen!
Postad: klockan 22:48:25.
Postat av: unique
Ja, snart lär det bli, men nog inte imorgon tyvärr

=(



Fan va tråkigt att bara vänta!!
Postad: klockan 01:15:23.
Postat av: Millan
Tack för din fina kommentar i min blogg! Det känns bättre nu för det du skriver är ju sant!!!! Det roliga är att dessa personer är närmare 60 år och tror att de vet allt!



Fin blogg du har! och fina barn! Kramar /Millan
Postad: klockan 11:25:19.
Postat av: Maria
God Fortsättning på det nya året!

Hoppas att allt är bra med er.



Kram Kram
Postad: klockan 17:25:21.
Postat av: Jeanette
Jag älskar dina julfoton! Är så stämningsfulla och ser sjukt proffsiga ut. Tänk om jag kunde ta sådana kort.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0