Hemma från Förlossningen.
Jag fick ringa upp i eftermiddag då jag sedan inatt haft ont i magen och bakåt ryggen. Jag har legat hela dagen och inte alls mått bra, det har smärtat och inte hjälpt med alvedon. Dock har det inte känts som värkar men en hel del förvärkar har det varit.

När vi kom upp så kollade dom CTG-kurvan...vi fick ligga med den länge då bebis hade lite väl låga hjärtljud emellanåt. Helst ska dom ligga mellan 110-150 men våran låg rätt ofta under 110. Sedan blev det ultraljud för att kolla hur bebis mådde, det visade sig vara bra därinne. Däremot kunde dom inte se njuren då livmodern är för stor.

Jag hade blodkroppar i urinen så dom ville kolla lever och lite andra prover. Blev liggande i några timmar och dom visade sig vara bra. Nästa steg var att gå igenom urinvägarna men jag var helt slut efter denna dag och sa att jag hellre åker hem nu då smärtan i magen lagt sig och den i ryggen var uthärdlig men det gör fortfarande ont.

Så får jag ont igen så ska vi upp en gång till för då måste dom kolla njuren. Så nu hoppas jag att vi slipper det och att njuren orkar i 4 veckor utan att göra ont. :)



Publicerad: klockan 22:48:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:14:42.
Postat av: dess
oj men vad skönt att det är bra med bebisen! vem vet du kanske får ett decemberbarn=)
Postad: klockan 09:25:12.
Postat av: Maria
Din stackare!

Skönt att liten där inne mår bra i alle fall.



Var rädd om dig.



Kram Kram
Postad: klockan 10:37:40.
Postat av: Cissi
Vad skönt att allt var bra med bebisen, men vad jobbigt att du måste ha så ont. :(



Hoppas att det känns bättre idag. Kramar Cissi
Postad: klockan 15:29:21.
Postat av: Sandra
Usch va jobbigt :( Hoppas det ger sig så du kan försöka njuta resten av tiden efter allt nu. Nått posetivt måste man ju ha :D Sen 2 små barnen där hemma också :)
Postad: klockan 20:41:10.
Postat av: Katarina
Fy vad jobbigt för dig.

Jag fick njursten i 7 mån så jag vet hur jobbigt det är at ha ont samtidigt när man är gravid. Få verkligen hoppas att det inte är njursten utan att det går över snart så d kan njuta av den sista tiden av grviditeten. kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0