Julklappsshopping pågår.
Och därför har jag inte hunnit med att uppdatera som jag skulle vilja här i bloggen! :)
Igår for vi iväg vid 13-tiden och kom hem 20 på kvällen..helt slut i kropp, fötter och fogarna värkte!

Idag måste jag iväg en stund igen och försöka få lite mer gjort. Usch vad jag gruvar mig! Jag känner av lite förvärkar också. Men annars flyter allt på som det ska. :)

Har köpt nya bromsar till bilen idag och lampor..hoppas bara att det blev rätt nu då! :P
Förstår inte hur vi ska hinna med oss här hemma?

Det ska städas klart, köpas julgran, rullas köttbullar + annan mat, tomten måste vi oxå fixa, mat ska inhandlas och resten utav julklapparna. Plus att vi ska besikta bilen imorgon. Åh vad det är mycket just nu och på detta så jobbar gubben 10-21 både måndag och tisdag! :/ Gissa om man kommer vara trött till jul.. ;)

Nej nu ska jag äta något innan vi ger oss av igen.
Hur går det förresten för alla andra? Är ni klara inför jul? Vad har ni kvar att göra?

Publicerad: klockan 11:57:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:18:14.
Postat av: luckeboi
Hur firar du julafton? berätta :P
Postad: klockan 20:31:53.
Postat av: Nicklas
Jag är så gott som klar! Har köpt alla julklappar, men ska bara slå in dom också. Det blir två nätter på jobbet till, sen är det julafton och avkoppling. :)
Postad: klockan 21:29:26.
Postat av: £lli£
Vi är nästan klara, bara all mat som ska släpas hem, lagas och fixas... Hoppas du hinner med allt,

glöm inte att ta hand om dig lite extra mycket nu.

KRAM KRAM!!!<3
Postad: klockan 09:03:23.
Postat av: Maria
Här är inte julklapparna klara...får bli lite varje dag efter jobbet för att hinna med.

Hoppas att du hinner med vad du ska, men var rädd om dig!



Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0