Lördagkväll..
Nu börjar vår lördagskväll med en massa mys och lugn och ro. Vi har städat hela dagen och det är sååå skönt att vara klar. Har fortfarande lite julpynt att få fram men nu när städningen är klar så kan man pyssla med det lite då och då.

Vi har hunnit varit iväg och hälsat på A:s farfar på sjukhuset också, han blev så överraskad och glad. Han såg riktigt pigg ut så nu hoppas jag att operationen på måndag går bra så han blir ännu piggare och får komma hem.

Vi har ätit middag och barnen sitter och äter sitt lördagsgodis..ni kanske tycker vi är tidiga? Saken är den att vi äter 16.30 och har man Diabetes så är det bra om man äter godiset direkt efter middagen då man får hjälp av både fibren i maten och insulinet att få ett jämnare blodsocker. Så därför blir det godis nu! :)

A är och hämtar två arbetskompisar som ska komma hit innan dom åker vidare på julfest..! Jag skulle gärna åka på julfest jag med nån dag..god mat och underhållning! Men idag nöjer jag mig med att ligga hemma på soffan och ta det lugnt, jag är både trött och har ont i fogarna. Ingen härlig kombo..men vet ni, det är ca 37 dagar kvar innan det försvinner. ;)


Jag måste köpa hyacinter hem!!  Dom är såå fina.. :)

Publicerad: klockan 17:37:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:01:40.
Postat av: dess
o du får fixa på mej något ;) tjäna lite pengar haha=) Ja du ikväll har vi varit på middag och nu blir det datorn och tvn resten av kvällen. vad ska du hitta på då?=)
Postad: klockan 21:07:28.
Postat av: dess
fy=/ önskar ja kunde hålla dej sällskap ikväll. känns så långt att du är i v 35. men går ja till mig själv är ju jag i v 30 haha=) Ja jag får vara det;) skulle inte klaga haha=)

Postad: klockan 22:07:30.
Postat av: Amanda
Jag har kollat på hockey, robinson och spelat spel.. Vad gör du ? :)
Postad: klockan 09:35:25.
Postat av: Junitjej
En sådan fin blogg du har!
Postad: klockan 13:54:06.
Postat av: £lli£
Jag har hela hemmet fullt, så underbara o tokbilliga;)



Trevlig 2:a Advent!! KRAM KRAM =)
Postad: klockan 09:13:02.
Postat av: jessica
ja och luktar gott oxå
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0