Lucia.
Idag är det Lucia och därmed 11 dagar till julafton. Det börjar kännas nära nu. Och stressigt. För vi har inte hunnit handla nästan några julklappar än och vi kommer inte kunna handla förrän i slutet av veckan.

Idag ska vi iväg på avslutning för Tindra på Bamsegympan. Hon har hunnit gå ca 2 ggr denna termin då det varit så otroligt mycket annat hela tiden, såsom Adrian som blev sjuk, en gravid mamma med grava minnessvårigheter (just nu som gravid iaf) och en massa annat. Men hon blir nog väldigt glad över att få gå på avslutningen iaf.

Imorse vaknade jag vid 7.45 av att Adrian kom in och väckte mig, vi slog på tvn och myste medans det var luciatåg som sjöng. Alex gick upp med dom små och jag sov en liten stund till.

Jag fick lite energi förut och tog itu med att städa lite nere i vardagsrummet..är inte klar men det är en klar förbättring och lite julpyssel har jag fått fram där. Satte igång med en riktig storstädning och tänkte fortsätta lite senare igen. Jag längtar efter julen och är glad att det idag kommer lite snö på marken, det får gärna fortsätta och ligga kvar sedan. :)

Nu ska vi göra oss klara för att åka. Får se om Adrian följer med Albin hem en stund istället, han verkar inte så sugen på att hänga med lillasyster på bamsegympa avslutning.



Publicerad: klockan 14:26:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:10:14.
Postat av: dess
nu gör du mej nyfiken, vad är bamsegympa för något?
Postad: klockan 19:50:16.
Postat av: Rebecca - Tävla om den perfekta klappen till mannen
Godkväll!

Så skönt med lite sovmorgon.

Här har det med kommit lite snö idag, inte som stannat på marken men på taken i alla fall. Hoppas verkligen på massor med snö nu.

Hoppas avslutningen på bamsegympan gick bra och att ni haft en mysig dag.

Kramar Rebecca
Postad: klockan 20:02:13.
Postat av: Cissi
Vad tråkigt att det strular med dagis. :(



Hoppas att avslutningen gick bra och att ni har en mysig söndag. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0