Lugn och mysig dag.
Idag har jag och barnen haft en superlugn dag. Vilket är otroligt skönt såhär i slutet av graviditeten! Alex jobbar om dagarna men imorgon är sista dagen sedan är han ledig, onsdag - fredag..mycket skönt att få ha honom hemma med oss.

På onsdag är en gruvsam dag..på onsdag är det begravning för mormor. Älskade älskade mormor...jag visste att jag inte skulle få behålla min mormor för alltid men jag har verkligen gruvat mig för den dag hon inte skulle finnas här längre. Min mormor har stått mig så nära hela tiden, jag har kunnat berätta allt för henne, precis allt. Hon har stöttat och funnits där och lyssnat på mig och framför allt varit så glad för oss. Hon grät när Adrian blev sjuk, hon fanns där. Nu är det tomt, hon finns inte här längre, det är ett hål av tomhet inuti, men hon kommer alltid ha sin plats i mitt hjärta. ♥Jag älskar dig mormor, världens bästa mormor!♥

Just nu har jag smygit upp, barnen ligger i sina sängar och Alex sitter nere med en arbetskamrat och ser på hockey. Jag tänker inte störa och tar istället tillfället i akt och vilar mig..så skönt att ligga på sängen och slötitta på tvn. Kanske packar jag BB-väskan om jag orkar? Annars tar vi det en annan dag. Jag har hunnit göra naglarna fina och det är sällan jag har tid med det.



Publicerad: klockan 20:06:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:25:57.
Postat av: unique
Jag förstår hur det känns. Min mormor gick bort den 20 december. Tyvärr fick hon inte träffa sitt barnbarnsbarn och jag fick inte ge henne sin julklapp =(
Postad: klockan 21:08:10.
Postat av: £lli£
Ush så tråkigt=( många styrkekramar nu...

och packa du väskan, nu kan ju bebben komma

närsom;)



Massa varma krams<3
Postad: klockan 23:36:53.
Postat av: Trollmor
beklagar sorgen, verkligen.

kram
Postad: klockan 05:50:55.
Postat av: unique
Vilket datum exakt är du beräknad?



Skönt att få ha mannen hemma lite =). Min jobbar som fan just nu. Längtar tills bebis kommer så vi kan få ha massa mys tillsammans
Postad: klockan 20:26:30.
Postat av: Natalies Fotoblogg
fin blogg! .)
Postad: klockan 07:52:35.
Postat av: momma/Anki
Vad tråkigt att din mormor är borta men tyvärr får vi inte ha kvar dem i levande livet i evighet men de finns alltid med oss/Hoppas du fått din bebis nu/kramen ANGENS MOM
Postad: klockan 15:00:07.
Postat av: Cissi
Förstår att du fasar lite inför onsdagen, du har haft ett tungt år. Hoppas verkligen att det nya året för med sig mer lycka (eller mindre olycka iaf)! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0