Söndag 2:a Advent
Det var en trött och mycket seg mamma som släpade sig ur sängen denna morgon. Vi gillar julkalendern i år här hemma..Superhjältejul..så den såg vi. Det tändes ljus och gjordes frukost. A sov gott i sängen, trött efter gårdagens julfest.

Idag har Adrian varit hos Albin, det är andra gången som han är hemma hos någon kompis ensam sedan han fick Diabetes. Det hade såklart gått superbra och vi hade mobilerna tillgängliga och skickade med frukt som han kunde äta om han blev trött. Pratade med föräldrarna också så dom visste vad dom skulle göra om han kände sig trött och slut.

Jag, Alex och Tindra stack iväg på hockey medans..Julian (barnens farbror) spelade på vår hemmaplan, så då passade vi på. Han är så duktig! Och vi hade en mysig stund. Såklart nojjar man sig lite över att man inte har Adrian under uppsikt..att han är hos en kompis, men samtidigt vet jag att skulle det bli något så skulle vi kunna vara där snabbt. Och han måste ju få vara med sina kompisar också, man kan inte stoppa sådant, han måste få leva som han gjort innan..iaf i största möjliga mån. :)

När vi kom hem så fick jag sova lite, vaknade upp med förvärkar och hoppade ner i badet för att få lindring, Tindra ville såklart vara med så vi badade tills middagen var färdig. Nu ska jag göra kvällsfika och sedan lägga mig på soffan och bara slappa hela kvällen lång, ska se om maken vill massera lite. ;)

Det har blivit dåligt med bilder på sistone i bloggen..iaf nya bilder, det beror på att jag inte hittar igen laddaren till kameran..men jag letar vidare. ;)

Publicerad: klockan 19:08:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0