Tack!
Tack för alla era värmande kommentarer.

I januari blir det begravning så håll era tummar för att jag inte kommer att föda barn eller att jag redan fått då det är dags för den. Jag vill gärna kunna vara med och ta farväl då.

Annars går allt inte sådär jättebra...strul igen med dagis. Jag vet inte ens vad jag ska säga, faktiskt! Känner mig både besviken och ledsen över detta. Ska man inte få vara på dagis som normala barn bara för att man har Diabetes?? Jag vet varken ut eller in numera.

Igår var vi ute i mormors lägenhet en stund...mamma gjorde pannkakor åt mig och barnen, lyx att bli serverad mat! ;) Sedan for vi hemåt runt 19-tiden.

Jag har inte sån jätteinspiration till att blogga just nu, men det kommer igång igen ska ni se..just nu tillåter jag mig själv att sörja, vara höggravid och försöka få till allting på sidan av såsom att ha ett barn med Diabetes som inte verkar ha någon rätt alls på dagis?!

Publicerad: klockan 17:30:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:31:02.
Postat av: Nicklas
Även om jag förstår att du tycker det är jobbigt att blogga just nu, så tycker jag att du gör ett mycket bra jobb på familjebloggarna.se.



Bra och alltid lika välskrivet! :)
Postad: klockan 03:14:41.
Postat av: Cajsa.
Jätte söt blogg, allt bra med dig?
Postad: klockan 05:36:07.
Postat av: Natosh
Beklagar sorgen.



Min mormor gick bort igår, samma dag som min son blev en månad. Jag hann inte heller dit, men en tröst är att det skedde lugnt och stilla...



trist trist trist. Ingen lust att julpynta och ha sig direkt.
Postad: klockan 10:58:34.
Postat av: Sandra
Men vist ska man få vara på dagis utan problem fast man har diabetes? :O



Usch, låter som en massa på en gång :( Hoppas att allt löser sig med dagiset iallafall så du har 1 sak mindre att tänka på. Och håller tummarna på att du får vara med och säga farväl då!



Kan inte vara lätt med alla hurmoner i kroppen just nu :(
Postad: klockan 13:32:10.
Postat av: Anonym
Läste ditt inlägg om dagis på familjebloggarna och kommenterade, men jag kommenterar även här... Råder dig till att göra en anmälan till skolinspektionen. Går att göra online. Jag gjorde det efter att ha trasslat med skolans rektor i flera månader och nu fungerar det hur bra som helst med dagis! Stå på dig! Kram.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0