Tagit itu med...
köket har jag gjort nu idag. Jag sitter och gör rent i alla köksskåp och lådor samt utanpå. Nu ska det bli fint i köket. ;) Sedan ska jag julpynta därinne lite mer också.
Så skönt när man får rent överallt. Då kan man sitta och slappa sedan, fast jag får se om jag lyckas ta hela köket med tanke på fogarna. Mycket vila blir det emellan varven.

Barnen kom nyss hem, A skjutsade hem dom på lunchen så jag slapp gå en gång till. Jag trodde jag skulle ramla ihop förut då jag gick, vanka som en anka, snygg gångstil?! ;) Men det var det enda sättet att ta sig någonstans idag.

Huvudet värker också, antagligen den dåliga sömnen som gör sig påmind här. Eller så är det förkylningen som hela familjen lyckats dragit på sig?! Så i helgen ska vi mysa, kurera oss och vila.

Nej nu ska vi äta lite mellanmål här.



Publicerad: klockan 13:50:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0