Vår Jul!
Jag har uppdaterat så dåligt nu under julafton och juldagen och så idag, annandagen. Dels har det varit full fart hela tiden och vi har haft främmande tills idag. Dels så har jag inte mått så bra, mina ben och fötter är enorma fortfarande, jag är så svullen och det gör så ont.

Vi hade en helt underbar och mysig julafton hemma, njöt av god mat och tomten kom såklart till barnens stora glädje! Igår på juldagen hade vi en lugn dag, åkte bort till min pappa och firade lite jul och åt mer god mat. När vi kom hem ringde Mattias, så han kom hit och blev här en stund och hälsade på. :)

Jag tog mig ett härligt fotbad på kvällen och försökta njuta av att sitta och ta det lugnt.

Idag har vi varit iväg på mellandagsrean..A klippte sig, och sedan hittade vi en tröja åt honom. Annars blev det kläder till barnen mestadels bebiskläder då vi stod nästan helt utan. Jag är så nöjd över allt vi hittat idag även om det mestadels blev kläder till ord. pris..hittade inte så mycket på rean. Och dessutom var det så mycket folk att jag undvek dom längsta köerna med mina fötter och ben.

Innan vi for hem gick vi in på IKEA och inhandlade en ny spjälsäng..så ikväll hoppas jag gubben är sugen på att sätta ihop den så jag får bädda den. :) Det är inte alls lång tid kvar och jag försöker njuta av det sista med magen nu. Och jag längtar efter vanliga kläder igen! Längtar efter att få hålla bebisen i min famn istället.

Det blev även lite glas, lakan, dörrmatta och en massa annat smått och gott på IKEA. Jag och A gick i lugn och ro medans barnen var inne i lekrummet..jag tror inte vi kunde vara mer nöjd hela familjen då vi gick därifrån. :)

Nu ska jag vila mig..!


Tindra på julafton!


Prinsen våran öppnar paket..


Vår tomte..


Publicerad: klockan 18:40:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:53:41.
Postat av: Cissi
Låter som en toppenjul! Hoppas att du får vila nu och ta hand om dig och magen. Kramar Cissi
Postad: klockan 21:48:08.
Postat av: £lli£
Låter som en riktigt bra jul!! =)



***God Fortsättning till dig, familjen och

magen*** snart, snart kommer den bästa klappen;)



Puss & Kram £lli£<3
Postad: klockan 10:56:46.
Postat av: jenny
God förmiddag! Tack söta du detsamma..förstår va du menar bloggen / datan är ju inte så prioriterad nu under julhelgen som vart vart fullt upp här med..



Jag är lite sugen på att åka till stan o kika på rean får se om sambon är lika sugen :)

Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0