Vecka 39
har vi nu gått in i här hemma...vi tog lite bilder på stormagen nu ikväll.

Jag har äntligen lyckats packa lite i BB-väskan men den är inte klar. Lade i en lista på saker som ska läggas i om jag nu inte skulle ha packat klart då det sätter igång.

Idag har vi haft en lika lugn dag som igår.. A var svår väckt imorse då han skulle och jobba. Men till slut kom han iväg, i tid. Jag och barnen tog det lugnt..softade länge i sängen. Tindra vaknade inte förrän 9.40 ungefär..sömntutan våran! ;)

Kvällen har jag tillbringat med att tvätta kläder och se Torsk på Tallinn med maken.. tro det eller ej men jag hade inte sett den.

Vi ringde och bjöd in svärmor över nyår också..får se om hon kommer, hon tänkte sitta ensam annars. Vi har inga speciella planer på nyår.

Nu ska jag ta blodsocker på Adrian och hoppas på att det inte ligger så förbenat högt, det gjorde det inatt och jag fick hämta insulin och ge honom då han sov..tur att han sover djupt och inte märkte det.


Magen i vecka 39 (38+1)

Publicerad: klockan 01:03:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:13:42.
Postat av: unique
Jo, kanske. Bara klockan slagit 12 hahaha



Äntligen en bild på din mage. Älskar´t hehehe Jättefin ju. Har du lyckats hålla dig ifrån bristningar? Bra gener må jag sä
Postad: klockan 11:11:53.
Postat av: Lisa
Åh vilken fin mage :)

Hihi.. vad spännande!

Du får hålla emot en dag till bara sen är det bara att släppa på allt :) Hihi..



Tack så mycket, ja det känns super och som att det var på tiden kanske..

Men ja, känns rätt lagomt ändå på nå sätt :)



Hoppas att ni får ett bra nyår.. och god fortsättning på er!!

Massor med kramar..
Postad: klockan 12:33:28.
Postat av: Maria
Fina magen:-)

Nu är det inte lång tid kvar, spännande!!



Ha Ett Gott Nytt År.



Kram Kram
Postad: klockan 00:33:02.
Postat av: £lli£
Fin magen!! och inga bristningar;)

jag ( peppar, peppar ) har oxå lyckats att

inte få det denna gången heller=) trotts större

mage denna gång. Nu är det nog bara ett par dagar kvar för er;) själv gissar jag på två veckor;)

** Gott Nytt År 2010 **

Hoppas ni får en fin kväll hela familjen<3

Varam Kramar £lli£ =D



Postad: klockan 10:04:33.
Postat av: Sandra
Vad stoor :)hihih^^ Har tyvärr inte sladden med mig till mamma så kan inteta och lägga in.



Postad: klockan 14:16:17.
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]
gott nytt år!<3 va rädd om dig :)
Postad: klockan 19:52:16.
Postat av: Sandra
Jag tror du bär på en tjej ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0