5 Februari - Torsdag
Tindra har ytterst lite feber fortfarande, men hon är pigg, leker för fulla muggar. Adrian har precis satt sig ner och tagit det lugnt efter att han och Tindra hade "en rolig lek", dom kastade leksaker på varandra och skrattade medans jag sa åt dom gång på gång att dom skulle sluta.

Idag har köket blivit lite finare, medans vardagsrummet blivit allt stökigare, Tindra kom på att hon skulle leka med sina "matleksaker" och dom ligger just nu runtomkring hela rummet här.

Vi ska kanske försöka åka upp till svärmor i helgen, får se om det blir av!? Jag hoppas, då ska vi rensa som aldrig förr. Jag tycker det är riktigt kul att rensa och städa ibland. Och det är dessutom skönt att bli av med en massa som inte behövs.

Sitter och väntar på pengar från Försäkringskassan oxå, jag hoppas det går fort....please... inge kul när man inte fått pengar varken december eller januari, dom behövs verkligen nu!



Publicerad: klockan 14:11:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:18:27.
Postat av: Mattias, KAKHUSET
Ja försäkringskassan är kortsagt sega... Men hoppas du får dom snart! :)

Hälsningar ifrån KAKHUSET
Postad: klockan 14:41:20.
Postat av: Amanda
har du inte fått pengar än?! helt galet dåligt
Postad: klockan 15:57:04.
Postat av: Emma Damm
Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig :-)

Postad: klockan 16:32:27.
Postat av: Emma Damm
åh tack så jättemycket :-) kram
Postad: klockan 16:54:10.
Postat av: Amanda
Åh va bla gott! Vi ska ner på Thai och äta middag, sen blir det bio:)
Postad: klockan 17:14:51.
Postat av: Moa
Ställ en fråga i min frågestund <3



kram!
Postad: klockan 17:28:13.
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥
sv: uscha, det är jobbigt då man ska få biverkningar av medicin :/



såg att du hade en text med gatufesten i ett inlägg, är du ifrån sundsvall du med? :D
Postad: klockan 17:36:19.
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥
sv: Vart i sundsvall då? :) hih.



det tycker jag med är dumt, för han vet att jag ha haft massa problem med magen och allt hemma osså börja han sådära :/
Postad: klockan 17:40:43.
Postat av: Belinda
tindra, vilket fint namn :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0