Att få saker som låter..
som barn tycker inte jag är någon big deal...vi har båda lärt oss att stänga av ljudet från små leksaker som låter. Men just idag har jag huvudvärk och då förbarmar jag mig över dom som ger min son en flöt att spela på. Och hur högt måste man komma i ton för att sjunga opera? Tindra närmar sig högsta Fizz under sina värsta vredesutbrott. Men dom är båda underbara, och jag har inte alltid ont i huvudet, det går över som tur är.

Just nu leker dom båda uppe tillsammans och är underbarast av alla...utan att dom anar det minsta så har dom gjort mig en liten tjänst, dom har slutat bråka och mammas huvud får några minuters vila. Tack mina vackra! =)

Idag när jag vaknade kom Tindra och kröp ner och ville höra sagor, så där låg vi i 1 timme och läste Nalle Puh böcker...mysigt!

Drömde som vanligt en massa mardrömmar, jobbigt..gillar inte min medicin, men jag hoppas den blir bättre snart. Det är säkert den som skapar huvudvärken oxå.

För övrigt skulle jag ha velat klätt på barnen och gått ut i snön och gjort snöänglar och åkt kälke...det hade varit mysigt.

Längtar till våren och sommaren nu, när dörren kan vara öppen och vi kan sitta ute i solen och njuta och leka. I år ska Tindra få cykla på Adrians gamla cykel med stödhjul, och vi ska gå till lekparker och ta med fika. Det kommer bli en härlig sommar, det är jag övertygad om. =)

Publicerad: klockan 14:26:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0