Back on track!
Idag är det vardag igen... igår lyxade vi lite jag och barnen och var hemma och tog det lugnt. Men idag är dom på dagis, Alex är på jobbet och jag är hemma än så länge. Ska iväg till sjukhuset en sväng och träffa läkaren och sedan ska jag försöka ta det lugnt här hemma, tvätta lite och plocka undan. Har precis städat upp i köket som var en misär efter helgens party.

Det är fruktansvärt kallt ute varje dag nu...brrr.....tycker inte alls om det är det inte nu snart som snön ska börja smälta?? Jag fryser...

Nattens sömn har varit otroligt dålig...jag gick och lade mig i tid och försökte somna, lyckades inte. När jag väl somnat vaknade barnen, så båda låg hos oss inatt, vilket innebar att jag till slut ligger i fotändan utan kudde och försöker sova. Gissa om man var trött imorse, dom börjar bli lite för stor nu barnen för att vi alla ska få plats. ;-) Men det är himla mysigt oxå!! =)

Nej nu ska jag åka...måste tanka innan oxå, har liiiiite bensin nu...hoppas den räcker.
På återseende.. och förresten jag vet att jag lovade bilder igår men jag hann inte med mig, försöker lägga in lite idag.

Publicerad: klockan 09:38:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:23:48.
Postat av: Amanda
Johannnnaaa!!! Kom in på TS en sväng!!! :)
Postad: klockan 20:40:32.
Postat av: marie
jag har väl kämpat mot utmattningen i flera år men för snart ett år sedan blev det för mycket. Så inte så länge ändå.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0