Benjamin Button

Var vi och såg på bio ikväll...vilken underbar film! Jag älskade den, det var en av dom bästa filmer jag sett. Det kom några tårar oxå, fast jag gråter rätt lätt nu för tiden, så det är väl inte konstigt kanske?! =)

Brad Och Kate var otroligt snygga iaf när dom mötts i mitten av livet. Underbara film....
Absolut värd att se! Den kommer att finnas i min filmhylla så fort den kommer ut på DVD. Alex gav den oxå bra betyg.





Publicerad: klockan 00:34:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:48:54.
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat
Har du sett den aktiva listan på www.webblogg.se ? Den ser identiskt ut dag efter dag och vecka efter vecka. Något stämmer inte med den listan. Vet du något om den listan? Förut ändrades den beroende på vem som var aktiv men nu ändras den inte alls. De på blogg.se borde lägga om sina regler för det blir inte rättvist mot nya bloggare som vill synas.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0