Fastnade i telefonen..

med min gulliga vän Martina förut. Vi började diskutera energier och relationer. Jag har en del "vänner" som ger dåliga energier och vi började diskutera varför man egentligen umgås med dessa? Jag är dumsnäll....jag borde verkligen bita ifrån lite grann nu, nej jag måste bita ifrån. Det är dags att rensa bort bland relationer som inte ger något, dom som man inte har utbyte utav. Jag tror att jag umgås med en del för att jag är rädd att bli ensam...men det är bättre att vara ensam än att ha vänner som inte bryr sig iaf! 


Jag har vänner som bryr sig och som jag tycker om...resten behöver jag inte. Resten får rinna ut i sanden eller försvinna vart dom vill, behandla mig som du själv vill bli behandlad och jag står vid din sida. Annars får det vara.

Håller ni inte med? Varför låta en annan människa trampa på dig?  Mitt största problem är att jag har svårt att säga ifrån, det måste jag jobba på. Enough is enough!

Jag är glad för dom vänner som jag har, dom är äkta! Tack till er sötnosar...




Publicerad: klockan 18:00:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:19:28.
Postat av: Martina & Goa
HELT SANT. Å ja måste ju säga, perfekt bild!
Postad: klockan 21:46:09.
Postat av: Frida
Riktigt sant de du skrev här!

Har likadant, svårt att säga ifrån och de är många ytliga vänner som tror de känner en fast man inte alls är deras vänner längre. Hade de brytt sig lite så kanske man hade haft kvar dem. Hellre få nära vänner än 100-tals ytliga.

KRAM på dig
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0