Fredag den 13:ionde!

Idag är det en riktig otursdag..eller? Än så länge är jag nöjd över denna dag, ögonen är bättre, mycket bättre. Idag kan jag nog till och med sminka på dom lite om jag vill för dom rinner inte längre. Det röda är nästan borta. Wiii!!! =)

Jag ska ta och hoppa in i duschen och ta mig en varm och skön dusch innan maken kommer inramlandes för att äta lunch.

Inatt drömde jag om en gammal vän till mig som tagit livet av sig för flera år sedan. Hon levde, och jag var så glad över detta. Hon finns ofta i mina tankar trots att det var så många år sedan det hände. Jag saknar henne, trots att jag inte tror vi skulle haft kontakt med varandra idag. Jag växte upp med henne under min barndom och vi var bästa vänner till årskurs 7. Då träffade man andra vänner som man började umgås med. Vi gick i parallelklass 7-9an och sedan i samma klass igen i gymnasiet. Andra året på gymnasiet tog hon livet av sig, en underbar tjej med hela världen framför sina fötter. Ibland träffar jag hennes familj ute och jag kan inte sluta tänka på deras förlust. Jag saknar henne, vad gör då inte hennes familj! Jag hoppas hon har det bra vart hon än befinner sig.....

Ta hand om er!



Publicerad: klockan 13:30:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0