God Morgon!
Jo vi har faktiskt varit vaken ett tag.. Jag har en del att stå i idag och jag borde nog sätta fart så jag hinner med mig, jag väntar bara på att jag ska orka?!

Igår överraskade Adrian oss, han kan nämligen knyta rosetter!! Våran duktiga pojke..

Hemmet ser ut som om en orkan dragit förbi och det tänkte jag åtgärda innan vi drar till svärmor ikväll, uff vad jobbigt det kändes att städa idag.

Vad gör alla andra idag??? 


Min bukett är på väg att döööö.....


Publicerad: klockan 10:26:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:32:49.
Postat av: Amanda
Har du någon bra recept?:)
Postad: klockan 11:01:35.
Postat av: Johanna
Jag står på jobbet och önskar ja inte vore här! Känns sådär...Är ledig i 3 dar nu så de ska bli underbart! Tänkte att vi kanske kunde ta en fika på stan på måndag?
Postad: klockan 14:18:45.
Postat av: Amanda
Okej, ska kika där :D
Postad: klockan 14:33:37.
Postat av: Amanda
Hahaha.. gullöga!:)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0