Håller tummarna!
Nu är svärmor i Härnösand och får ett arv efter sin mormor. Jag hoppas att det går bra för dem nu!

Så vi är ensamma här. Jag somnade förut, in i dimman och när jag vaknade kändes det som om jag hade bomull fulla huvudet. Skönt att sova en stund iaf.

Tänkte försöka byta lampa i ett rum här sedan får vi se vad vi tar oss för, tanken är dock att vi ska fortsätta rensa här hemma.
Men just nu sitter vi och kikar på Hitta Nemo, måste säga att jag gillar Doris...hon är för härlig! =)

Tänkte försöka hinna en bättre uppdatering ikväll. =)
Ta det lugnt i kylan idag...här hade vi nämligen -23,4 imorse...brr...freezing!!!!

Publicerad: klockan 14:51:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:40:35.
Postat av: natta
mm, vad ska man välja annars då?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0