I Kramfors..
Igår sent på kvällen för att undvika så mycket trafik som möjligt åkte vi upp till svärmor igen. Det gick bra hela vägen upp, Alex tog svärmors bil som är utan bromsar. Farligt, men tur att det gick bra. Jag åkte efter i vår bil med våra barn.

Så imorse åkte min goa man hemåt igen för jobb och vi blir kvar här. Får se om Alex kommer upp imorgon kväll eller på lördag igen. Saknar honom redan.

Här är det frukost igång, Adrian klär på sig och Tindra sitter och myser i soffan.
Adrian blev ledsen imorse när pappa for och Tindra gastade: "Oh Nej dom tar våran bil, nu kan vi aldrig åka härifrån, stackars stackars oss"
Hahaha..stora bekymmer från tösen. ;-)

Nu ska jag försöka äta nåt..

Publicerad: klockan 09:23:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:24:42.
Postat av: Amanda
ja du måste komma igång med träningen morsan! ;) Ska jag ge dig lite tips?
Postad: klockan 11:46:37.
Postat av: natta
hallå där , jora vaknade med en stel rygg och hoppas på att det ska bli bra snart annars snorar jag lite, själv då?
Postad: klockan 11:54:34.
Postat av: Amanda
Jo du! bara så du vet så nominerade jag dig till veckans blogg på http://alexandradr.blogg.se/2009/february/veckans-blogg-del-2.html :D
Postad: klockan 14:41:48.
Postat av: Amanda
Ja, dom har börjat sälja det på nätet nu! :)

Börja hoppa hopprep!!!! sjukt kul :D
Postad: klockan 14:43:46.
Postat av: natta
tackar, jo men jag valde själv att flytta ut så det kommer nog gå bra :)

hur mår du själv?
Postad: klockan 14:43:52.
Postat av: Amanda
hahahahah.. gullig du är.. :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0